Poznaj moc transformacji
oraz prawdziwej synergii współpracy
Jeżeli doświadczasz
w swojej organizacji:
NIEEFEKTYWNEGO PRZYWÓDZTWA
Wielu menedżerów, od których oczekuje się dziś osobistego leadershipu, wciąż działa w starym paradygmacie kontrolera, który nie wie jak zbudować u swoich pracowników autentyczne zaufanie, lojalność i samodzielność.
Czy Twoi managerowie są liderami, za którymi inni entuzjastycznie podążają?
NIEPRZEWIDYWALNOŚCI I CHAOSU W DZIAŁANIU
W każdej firmie zdarzają się zadania ad-hoc, które trzeba zlecić, choć wykraczają poza ustalony zakres obowiązków.
Masz wrażenie, że wiele rzeczy jest niedopilnowanych, co prowadzi to do przerzucania się odpowiedzialnością i wzajemnym obwinianiem o błędy. To kwestia niedopasowanych procesów decyzyjnych.
SPADKU ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI
Ludzie w Twojej firmie wywiązują się ze swoich zadań, ale nic ponad to? Mało zainteresowania planami firmy, wspólnego ducha walki, poczucia zjednoczenia i chęci, by zrobić coś więcej?
To sygnał zaburzenia związanego z systemem wartości Waszej organizacji, który jest nierozerwalnie połączony z wydajnością pracowników.
NISKIEJ PRODUKTYWNOŚCI I BRAK WYNIKÓW
Mimo tego, iż Twoi pracownicy ciężko pracują, nie widać efektów ich działań? Czujesz, że wszystko mogłoby działać sprawniej, ale nie potrafisz zdiagnozować źródła problemu?
Odpowiedź znajdziesz w systemowym ujęciu kompetencji, wartości, procesów i zasobów, jakimi dysponujecie.
SŁABEJ JAKOŚCI WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI
Na wydajność i rozwój organizacji wpływa umiejętność pogodzenia ze sobą różnych celów, ambicji i kierunków działań, co często prowadzi do konfliktów interesów i napięć personalnych.
Czy kluczowe osoby w Twojej firmie potrafią zarządzać różnorodnością i potencjałem, który z niej płynie?
NIESKUTECZNYCH PROCESÓW I PROCEDUR
Zdarza się, że Twoi pracownicy mają poczucie, że ich praca poszła na marne, bo ktoś inny później czegoś nie dopilnował?
Problem jakości i terminowości działań w organizacji to często objaw nie tylko niedoprecyzowanych instrukcji, ale również braku równowagi między samodzielnością a kontrolą.
Zbadaj
Zbadaj to, co najważniejsze we współpracy, zmianie i rozwoju
Przeskanuj wewnętrzny świat Twojej organizacji i poznaj prawdziwe dążenia oraz wartości swoich pracowników. Zrozum, co spowodowało napięcia i brak zaangażowania.
Zbuduj mapę rozwoju, która odkryje potencjał do zmian i rozwinie w Twoich pracownikach nowe kompetencje.
Zrozum
Poszerzanie perspektywy jest drogą do transformacji tego, co przestało służyć i zahamowało dalszy wzrost.
Zrozumienie, co kieruje ludźmi od wewnątrz pozwala świadomie zarządzać sytuacją i podejmować kluczowe decyzje.
Ułatwia przewidywanie potencjalnych problemów i zmian oraz tworzenie funkcjonalnych rozwiązań.
Zmieniaj
Zarządzaj i kieruj rozwojem swojej organizacji świadomie.
Podpowiemy Ci w jakim kierunku powinna pójść Twoja firma i jak zarządzić zmianą, aby uniknąć oporu ze strony pracowników i wzmocnić ich zaangażowanie w życie firmy.
Wspólnie wykreujemy scenariusze rozwoju i przeprowadzimy proces transformacji, dostosowany do Waszych potrzeb oraz możliwości.
Zmiana dzieje się tu
i teraz.
Zastanawiasz się jak możemy sobie pomóc?
Spotkajmy się i razem napiszmy nowy rozdział tej historii
Nasi konsultanci po zapoznaniu się z Twoimi indywidualną sytuacją i celami, jakie stawiasz przed swoją organizacją, przygotują indywidualny proces rozwojowy dla Twojego zespołu.